هتل بزرگ شیراز در کدام منطقه شیراز واقع شده است؟


آفتاب نیوز :

شیراز شهر تمدن کهن ایران است و شهر شهیر پرور یکی از معروف ترین مقاصد گردشگری به شمار می رود. این شهر زیبا با قدمت خود فراتر از مرزها شهرت دارد و به همین دلیل این شهر زیبا گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به خود جذب کرده است. شهر شیراز علاوه بر پذیرایی از گردشگران، دارای هتل های متنوعی است، از هتل های لوکس 5 ستاره مانند هتل بزرگ شیراز گرفته تا هتل های سنتی.

شیراز در طول تاریخ همواره مورد توجه پادشاهان بوده است. بنابراین در این شهر می توان آثار تاریخی زیادی را دید که قطعا دیدن همه آنها در یک سفر کوتاه غیرممکن است. اگر هدف شما از سفر به شیراز استراحت و گشت و گذار است، بهتر است هتلی با موقعیت جغرافیایی مناسب انتخاب کنید تا دسترسی آسانی به جاذبه های تاریخی مانند دروازه قرآن، قلعه کریم خان زند و … داشته باشید.

گراند هتل بهترین هتل 5 ستاره شیراز

گراند هتل یکی از بهترین هتل های 5 ستاره شیراز است. این هتل با ارائه خدمات و امکانات عالی، یک پله بالاتر از سایر هتل های شیراز قرار دارد. یکی از بهترین ویژگی های هتل بزرگ شیراز موقعیت جغرافیایی آن است. این هتل در یکی از بهترین مناطق شیراز قرار دارد و دسترسی آسانی را برای گردشگران فراهم می کند.

هتل بزرگ شیراز در کدام منطقه شیراز واقع شده است؟

هتل شیراز بزرگ در محوطه دروازه قرآن واقع شده است. فاصله کم این هتل با بنای تاریخی دروازه «قرآن» باعث شده که عده ای آن را هتل درواز قرآن بنامند. همچنین این هتل در مجاورت کوه ها و باغ های شیراز واقع شده است که گردشگران با اقامت در این هتل از هوای پاک و مطبوع لذت خواهند برد.

لازم به ذکر است موقعیت عالی هتل بزرگ باعث شده است که برخی از اتاق های اقامتی رو به دروازه قرآن یا کوه های زاگرس باشند و چشم اندازی فوق العاده را در اختیار گردشگران قرار دهند.

اگر هدف شما از سفر به شیراز تفریح ​​و گشت و گذار است، قطعا هتل بزرگ شیراز یکی از بهترین گزینه های اقامتی خواهد بود. زیرا با اقامت در این هتل نیازی نیست برای رسیدن به مکان های گردشگری و تفریحی شیراز وقت خود را در ترافیک و ازدحام شهر بگذرانید.

آشنایی با هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز در سال 1392 در 14 طبقه با معماری بسیار مجلل که شبیه یک کشتی عظیم است شروع به کار کرد. این هتل دارای حدود 158 اتاق اقامتی شیک با امکانات رفاهی می باشد. طبقات هفتم تا دوازدهم این هتل عظیم از اتاق ها و سوئیت ها تشکیل شده است و سایر طبقات به امکانات رفاهی مانند رستوران، کافه و … اختصاص دارد.

ویژگی های هتل بزرگ شیراز

معمولا بیشتر افراد از موقعیت مکانی عالی هتل بزرگ شیراز صحبت می کنند، اما آنچه باعث محبوبیت این هتل در بین مسافران شده خدمات و امکانات بی نظیر هتل بزرگ است. این هتل علاوه بر موقعیت جغرافیایی، امکانات رفاهی را برای مهمانان در نظر گرفته است که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

هتل بزرگ شیراز یکی از هتل های لوکس 5 ستاره شیراز است که امکانات رفاهی و تفریحی فوق العاده ای را ارائه می دهد.

هتل 5 ستاره شیراز دارای امکاناتی نظیر رستوران، کافه، استخر، سونا و جکوزی، باشگاه بدنسازی، سالن تنیس، خدمات ماساژ، آرایشگاه، فروشگاه، صرافی، خشکشویی، پارک کودک، سالن های مختلف، اینترنت، پارکینگ می باشد. ، و غیره. به جرات می توان گفت که گردشگران با اقامت در یک هتل بزرگ هیچ ضرری را تجربه نخواهند کرد.

نزدیکترین نقاط توریستی به هتل بزرگ

اقامت در یک هتل بزرگ به گردشگران این امکان را می دهد که فاصله کمی تا جاذبه های گردشگری شیراز پیاده روی کنند. در زیر نزدیک ترین جاذبه های شیراز به گراند هتل را معرفی می کنیم.

پارک جهاننما

پارک جهان نما یکی از زیباترین و معروف ترین پارک های شیراز است که قدمتی طولانی دارد و محیطی سرسبز دارد که گردشگران را مجذوب خود کرده است. در این باغ می‌توانید آبنما و فواره‌های کوچکی را ببینید که با صدای آرامش‌بخش آب، آرامش را به باغ جهان‌نما می‌آورند.

با گذر از طبیعت زیبای باغ به ساختمانی هشت ضلعی در وسط باغ می رسیم. این بنای آجری باشکوه پس از گذشت سالها همچنان پابرجاست.

پارک جهان نما یکی از نزدیک ترین جاذبه های گردشگری به گراند هتل است و گردشگران تنها با ۶ دقیقه پیاده روی می توانند به این پارک سرسبز و زیبا برسند.

قبر حافظ

مقبره حافظ که برخی به آن حافظیه می گویند، یکی از مهم ترین جاذبه های شیراز است که در سفر به شیراز، هرکسی باید از آن دیدن کند. حافظیه زیارتگاه شاعر بزرگ ایرانی است که سالانه گردشگران زیادی را نه تنها از کشورمان بلکه از سراسر جهان به سوی خود می کشاند.

بنای مقبره حافظ با معماری سبک هخامنشی از شاهکارهای معماری تاریخی به شمار می رود که ارزش دیدن دارد. اتفاقا اطراف این امامزاده را باغی با درختان پربار احاطه کرده است و این درختان زیبایی این بنای گرانبها را دو چندان می کند.

میهمانانی که در هتل گرند اقامت دارند می توانند در مدت 6 دقیقه با ماشین به این مجموعه زیبا دسترسی داشته باشند.

قلعه کریمخان زند

قلعه کریم خان زند یکی از معروف ترین مکان های تاریخی شیراز است که در طول تاریخ فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده اما با استقامت خود همچنان استوار است. قدمت این بنای تاریخی به دوره زندیه می رسد.

در زمان زندیه کرم خان زند معروف به وکیل الریه شیراز را به عنوان پایتخت خود برگزید و سپس محل سکونت و حکومت را تأسیس کرد. امروزه این بنا در بین گردشگران به قلعه کریم خان زند معروف است.

مجموعه قلعه کریم خان زند در نگاه اول یک بنای آجری ساده است اما بهتر است بدانید معماری این قلعه همه را شگفت زده خواهد کرد.

هتل بزرگی در فاصله کمی با قلعه کریم خان زند قرار دارد. مسافران می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به این مجموعه تاریخی دسترسی داشته باشند.

دروازه قرآن

اگر از ورودی شمالی شیراز وارد این شهر شوید، با بنای تاریخی آمیخته با فرهنگ ایرانی مواجه خواهید شد. دروازه قرآن یکی از مشهورترین بناهای تاریخی شیراز است. به طوری که عده ای شیراز را از این دروازه قرآن می شناسند.

این دروازه در گذشته ورودی و خروجی بسیار پر رفت و آمدی بوده است که به دستور حاکم وقت قرآن بر روی طاق این دروازه قرار داده شده است تا مسافران با خیال راحت تردد کنند.

دروازه قرآن یکی از نزدیک ترین جاذبه های گردشگری به هتل بزرگ است. مهمانان گراند هتل می توانند با 7 دقیقه پیاده روی به این بنای تاریخی برسند.

نتیجه

گراند هتل به دلیل موقعیت مکانی مناسب و امکانات رفاهی مناسب یکی از محبوب ترین هتل های شیراز می باشد. و همین دو ویژگی مهم باعث شده تا گردشگران زیادی این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما