وضعیت مردم سیل زده آستارا خوب نیست


آفتاب نیوز :

به گزارش دفتر نماینده مردم آستارا در شورای اسلامی، گلومریزو مرهابو در جمع خبرنگاران با اشاره به سیل اخیر آستارا گفت: در کمتر از 3 ساعت بیش از 130 میلی متر بارندگی بارید و بیش از 250 بارندگی داشتیم. میلی متر باران از دیشب، حجم سیل به حدی رسیده که کانال ها و رودخانه ها نمی توانند آب را نگه دارند، آب وارد خانه های مردم شده و خیابان ها را پوشانده است.

نماینده آستارا در شورای اسلامی ادامه داد: چندین روستا در محاصره آب، راه چند روستا بسته، پل منتهی به رشت تخریب شده و پل پل دیگری در آستارا ریزش کرده و رودخانه سقوط کرده است. ، مردم ساکنان محلی مسافران را نجات دادند، یک خانه توریستی در داخل این خانه تخریب و تعدادی زخمی شدند.

وی با اشاره به اینکه شرایط آستارا مناسب نیست، گفت: از ستاد بحران، هلال احمر و وزارت کشور تقاضای کمک داریم، نیاز به کمک داریم پس از برآورد استانداری موارد لازم اعلام خواهد شد.

مرحبه تاکید کرد: سازمان هواشناسی در خصوص این سیل و میزان بارندگی هشدار زرد اعلام کرده بود اما حداکثر بارندگی 100 میلی متر پیش بینی می شد اما در این مدت بیش از 250 میلی متر بارندگی بارید. پس از چند روز آب فروکش می کند، خوشبختانه این سیل تلفات جانی نداشت اما خسارات مالی زیادی به مردم و شهر وارد شد.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما