پیام های گوگل از واتس اپ کپی شده است.

سربرگ 20 – به گفته یک منبع آگاه به نام AssembleDebug، یک سری کد در برنامه پیام های گوگل مشاهده شده است که نشان می دهد این برنامه از شماره تلفن همراه و حساب کاربری شما برای به اشتراک گذاشتن دسترسی به پیامک و چت های RCS در چندین دستگاه مختلف استفاده می کند.

با توجه به اینکه چت های RCS به شماره موبایل شما مرتبط هستند، این مکانیسم منطقی و به راحتی قابل پیاده سازی خواهد بود. برای فعال کردن این ویژگی کافی است گوگل هویت شما را تایید کند.

پس از فعال شدن این ویژگی، می‌توانید از پیام‌های Google در چندین دستگاه استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید این برنامه را روی گوشی یا تبلت اندرویدی دوم خود نصب کنید و در هر سه دستگاه به پیام ها دسترسی داشته باشید.

آیا پیام های گوگل در جهت پیام رسان ها حرکت می کند؟

این رویکرد مشابه آنچه در واتس اپ یا تلگرام موجود است است. با این حال، هنوز مشخص نیست که شرایط استفاده از این ویژگی در پیام های گوگل چگونه خواهد بود و آیا محدودیتی در تعداد دستگاه های متصل به حساب وجود خواهد داشت یا خیر. به عنوان مثال، واتس اپ اکنون تنها به شما امکان می دهد چهار دستگاه را در یک زمان به یک حساب متصل کنید.

علاوه بر این، مشخص نیست چه زمانی این ویژگی در اختیار کاربران قرار می گیرد و آیا این شرکت با عرضه اندروید 14 این ویژگی را ارائه می دهد یا باید همزمان با عرضه پیکسل 8 منتظر این ویژگی باشیم؟

با این حال، ممکن است طولی نکشید که جزئیات بیشتری منتشر شود. نظر شما در مورد این ویژگی چیست؟ آیا فرصتی مانند این شما را تشویق می‌کند که از Google Messages به‌عنوان برنامه اصلی پیامک خود استفاده کنید؟/اخبار آنلاین

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما