چاپ هولوگرام نوژیک حداقل سفارش عدد

هولوگرام در حکم امنیت است البته بهتر باید این را بگوییم که در حکم برچسب امنیتی می باشد چون هر فردی قادر است اطلاعات خودش را به همراه کالایی که دارد روی آن چاپ کند. هولوگرافی یک فناوری پیشرفته و مبتکر است که با تحقیقات و توسعه‌های مستمر، به تکامل روزافزونی دست یافته است. تکنولوژی‌های جدید در این حوزه، تجربه‌ی هولوگرافی را به مرحله‌ی بالاتری از واقعیت نزدیک می‌کنند و کاربردهای بسیار گسترده‌ای از آن نیز در صنایع مختلف به کار می‌رود.

  • به همین دلیل است که از این تصاویر، برای برچسب اطمینان روی کالاهای مصرفی استفاده می‎شوند تا اصالت کالای تولید شده توسط شرکت را تضمین ‎کنند.
  • هولوگرام‌ها در تمام کارت‌های اعتباری، راهنمایی رانندگی و کارت‌های شناسایی می‌بینید.
  • وقت می‌خواهید شاتر را بزنید اگر بر اثر تنفس یا حرکت دست یا باد کمی دوربین حرکت داشته باشد، عکس کدر و در حال ارتعاش افتاده و عکس خراب می‌شود.
  • اغلب، برچسب ‌های امنیتی هولوگرافیک دارای ویژگی ‌های امنیتی متعددی هستند که بر اثربخشی آن ها می‌ افزاید.
  • هولوگرام در این اسناد استفاده می شود زیرا تصویر را نمی توان با یک اسکنر یا فتوکپی تکثیر کرد، و جعل هویت چنین تصویری بسیار دشوار و گران است.

دکتر منون به جای استفاده از لیزر کار خویش را با عکس های متعدد از شی مورد هولوگرافی و از زوایای متعدد آغاز کرد. هم چنین این عکس برداری ها به وسیله ی دوربین های مختص به برجسته نمایی و یا دوربین های تک کاره ی معمولی که حول زوایای متعدد به گردش در می آید صورت می گیرد. این تصاویر علاوه بر دنیای تجارت در قطعات ماشینی، دنیای پزشکی و آموزش نیز کاربرد فراوانی دارند و خصوصیات و ویژگی‎ های شگفت ‎انگیز دیگری به آن اضافه شده است.

هولوگرام امنیتی یا معمولی؟

با اینحال، اینکار می تواند زمان بیشتری را بگیرد زیرا باید منتظر خشک شدن قالب بمانید. بیشتر آیتم‌هایی که شما برای انجام اینکار نیاز دارید، در سراسر منزل پیدا می شود. به عنوان مثال، شما تنها به یک قاب قدیمی سی دی نیاز دارید که معمولا در همه جای خانه پیدا می شود. همچنین شما به چسب نواری، یک خودکار، یک خط کش و یک گوشی هوشمند نیاز دارید.

وینیل هولوگرافیک چگونه ساخته می شود؟

اما مداخله کلاسیک توسط فوتون ها غیرممکن است، به خاطر اینکه وضعیت آنها (خاصیت امواج) دائما در حال تغییر و نوسان هستند. در این نوع هولوگرام تصویر حاصل دارای تطابق رنگی کامل و واقعی با موضوع اولیه می‌باشد به رنگ طبیعی خود دیده می‌شوند. با ایجاد فاصله‌ای بین زمینه و تصویر جلو، می‌تواند عمق را در آن مشاهده نمود و عکس به طور طبیعی و زنده منعکس می‌شود که به هیچ عنوان قابل کپی‌برداری نمی‌باشد . این نوع از هولوگرام‌ها نیز از یک تصویر ساخته می‌شوند ولی زمینه و پیش زمینه آن به‌صورت لایه‌های دو بعدی جداگانه دیده می‌شوند. بنابراین به خوبی رنگ‌های رنگین‌کمان، عمق و حرکت را به نمایش می‌گذارند و به راحتی در زیر نور معمولی قابل دیدن می‌باشند .

خطوط باریک و روشن هولوگرام نمی تواند به تنهایی تمام جزئیات منظره را نشان دهد؛ بلکه تنها پرسپکتیوی از نقاط به هم پیوسته را نشان خواهند داد. بعد نگار ایرانیان به عنوان بزرگترین و مدرن ترین شرکت تولید کننده برچسب های امنیتی و لیبل های هولوگرام آماده ارائه خدمات به شماست. قالبی که قرار است ایجاد کنید به عنوان پروژکتور هولوگرام به کار خواهد رفت. این قالب دارای اجزای لوزی شکلی است که هنگام قرار گرفتن در کنار یکدیگر به شکل مربع خواهد بود. شما قرار است قالب خود را از گوشه های حاصل از این شکل دوبعدی ایجاد کنید و برای صفحه نمایش هولوگرام خود مورد استفاده قرار دهید.

تولید کنندگان وجوه مالی، پاسپورت ها، گواهینامه های رانندگی و برند های معروف محصولات از آثار تخریب کننده جعل و کلاهبرداری آگاهی کامل دارند. برچسب های تولیدی شرکت بعد نگار ایرانیان امکان جعل از محصولات و برندهای ناب در بازار خرید و فروش را از بین می برد. جلوگیری از جعل اسناد و محافظت ازآن ها با تولید برچسب های هولوگرامی سه بعدی امکان پذیر شده است.

ساخت هولوگرام

آن ها جذابیت چشم نوازی را به بسته بندی هر محصولی که روی آن استفاده می شود، می بخشند. ساختار سه بعدی و رنگ های رنگین کمان برچسب امنیتی هولوگرافیک توجه بینندگان را به خود جلب می کند. هر برندی به یک برچسب هولوگرام نیاز دارد تا در بخش های مختلف بازار متمایز شود و منحصر به فرد باشد. با استفاده از نکات زیر، نحوه استفاده از آخرین روندهای هولوگرافی را برای بهترین بسته بندی کسب و کار خود بیاموزید. هولوگرام 3 بعدی یکی از هولوگرام های با امینت بالا در طراحی و اجرای آن می باشد. این مدل هولوگرام بیشترین طیف جابجایی رنگ و طرح را در انواع تولید هولوگرام دارد.

لیبل‌های هولوگرام کاغذی که با قالب‌های خورشیدی برش می‌خورند از نمای زیبایی برخوردار هستند که با فشار مهرهای برجسته طرح بر روی آنها شکل می‌گیرد و ظاهری یونیک پیدا می‌کنند. از این لیبل‌ها به همراه مهر برجسته غالبا برای رسمی کردن گواهی نامه‌ها استفاده می‌شود و برای سفارش آن‌ها نیاز به ارائه نامه رسمی می‌باشد. این است که هولوگرام می تواند کاربردهای فراوانی برای شما داشته باشد و تجارت تان را بهبود بخشد همچنین می توانید برای سفارش و چاپ هولوگرام مورد نظرتان به آلتینای مراجعه نمایید. اگر بخواهیم بخش های مختلفی ساخت هولوگرام برای طراحی هولوگرام در نظر بگیریم، می توان به هزینه و طرح و ویژگی های گرافیکی ای اشاره کرد می توانیم از آنها استفاده کنیم. چون با توجه به اطلاعاتی که بر روی هولوگرام درج می شود می توان گفت که هولوگرام در واقع این مورد را به میان می آورد که شما و کسب و کارتان از اعتبار خاصی برخوردار می باشید. مثلا رنگ، طرح برای هولوگرام نیز مهم است از عوامل دیگر می توان به چاپخانه و هزینه هایی که برای هولوگرام استفاده می شود اشاره کرد که درواقع هر چه بهتر هولوگرام چاپ شود باعث جلب اعتماد مشتریان زیادی نیز می شود.

آیا تا به حال برچسب های هولوگرافیک را دیده اید؟ شما آن ها را دوست خواهید داشت، آن ها انواع مختلفی دارند، اما هر کدام ویژگی مشابهی دارند. می توانید آن ها را به اطراف حرکت دهید تا بتوانید تصاویر را ببینید. چاپ هولوگرام سالیان سال است که به یکی از مهم ترین و متداول ترین ابزارهای تأمین امنیت اسنادی همچون بلیط، چک و اوراق بهادار تبدیل شده است. در طی این سال ها و همگام با پیشرفت تکنولوژی شاهد اضافه شدن خصوصیات و ویژگی های شگفت انگیزی به هولوگرام ها بوده ایم که آنها را به بهترین گزینه برای حفظ امنیت اسناد و مدارک و جلوگیری از جعل آنها خواهد بود. فاصلهٔ دو قله در حرکت موجی را طول موج و تعداد نوسان‌ها را در هر ثانیه فرکانس یا بسامد حرکت موج می‌نامند. حاصل ضرب بسامد در طول موج نیز سرعت انتشار خوانده‌ می‌شود و چون سرعت انتشار نور ثابت است، در بسامد بالا طول موج‌ها کوتاه‌ترهستند.

مشتریان همچنین می خواهند چیزهایی را به صورت آنلاین سفارش دهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هولوگرام ها را در مطلوب ترین قالب چاپ کنید. هولوگرام های استوک برچسب هایی هستند که هولوگرام های طراحی عمومی هستند که برای کاربردهای یکبار مصرف ایده آل هستند. اینها به راحتی در دسترس هستند و برای رویدادها، مهمانی ها و صنایعی که نیازی به منحصر به فرد بودن در استیکرهایشان ندارند، گزینه ای در زمان و هزینه صرفه جویی است. تمام این موارد قیمتی ثابت دارند که به میزان سفارش شما بستگی پیدا خواهد کرد. همچنین نوع ساده فویل و رنگ نقره ای ارزانترین و بهترین انتخاب است.

ساخت هولوگرام

این مدل هولوگرام درابعاد و سایزهای مختلف قابل اجرا و تولید می باشد. تمامی این تحقیقات به اکتشاف راجش منون مهندس دانشگاه یوتا انجامید که که به آزمایش پروانه های آبی رنگ که در آمریکای شمالی ومرکزی یافت می شوند انجامید. رنگ چشمگیر بال های این پروانه محصول رنگدانه ی آن نیست بلکه با ساختار و ترتیب بال های آن همخوانی دارد. بال های پروانه با انعکاس نور و پراکنش آن به قسمت های متفاوت با طول موج های متفاوت و انکسار آن سبب ترکیب طول موج های متفاوت با یکدیگر می شود.

ساخت هولوگرام

هزینه هولوگرام با توجه به چیزی است که در هنگام سفارش شما آن را سفارش می دهید. پس نتیجه میگیریم که بر اساس مطالبی که در قسمت های قبل در این مقاله به آن اشاره کردیم، یکی از کاربردهای استفاده از هولوگرام  مربوط به گارانتی کالا می باشد که اعتماد کاربر را نیز جلب می کند. همان طور که گفتیم انتخاب یک طرح می تواند بسیار بر هولوگرام تاثیر گذار باشد. هولوگرام ها انواع و ویژگی های مختلفی دارند و برای بخش های گوناگونی استفاده میشوند. در هنگام خرید برخی کالاها، به احتمال زیاد دیده اید که این کالا ها دارای یک سری برچسب می باشند و یک سری شماره و کلمه نیز روی آنها درج گردیده است. در چنین طراحی‎هایی شاهد نقش بستن یک تصویر یا لوگوی ثابت بر روی تمامی هولوگرام‎ها هستیم.

ساخت هولوگرام

سیناپک برای تعداد زیادی از شرکت‌ها هولوگرام طراحی و چاپ کرده است تا بتوانند علاوه بر حفظ و تقویت هویت برندشان، در برابر اقدامات جعل و کلاه‌برداری نیز ایمن باشند. فیلم های بسته بندی هولوگرام علاوه بر محافظت در برابر محصولات تقلبی، بسته بندی جذابی را نیز برای مصرف کنندگان ارائه می دهند. بسته بندی هولوگرافیک نه تنها به درخشش می افزاید، بلکه به حرکت و بعد بصری نیز می افزاید.

انواع مختلف هولوگرام سه بعدی و وید تخریبی از مهمترین آن ها هستند. هولوگرام ها زیر مجموعه ای از لیبل ها هستند که به دلیل ظاهر خاص خود با سایر لیبل ها تفاوت دارند. لیبل های هولوگرام با رنگ متغیر و بافت سه بعدی و خاص خود جزو لیبل هایی هستند که دارای کاربردهای مشخصی مانند برچسب های گارانتی، اصالت کالا، سرتیفیکیت و غیره هستند. هولوگرام ها در دو نوع ساده و امنیتی چاپ می شوند که در نوع امنیتی خود پس از کنده شدن، رد خود را روی سطح زیرین خود می گذارند و کاملا مشخص می شود که این لیبل از سطح خود کنده شده است. به همین دلیل از برچسب های هولوگرام امنیتی برای پلمب و گارانتی محصولات استفاده های فراوانی می شود. هولوگرام ها در دو رنگ طلایی و نقره ای موجود بوده و می توانید متناسب با طراحی یا سطحی که قصد دارید هولوگرام را روی سطح آن بچسبانید بین هریک انتخاب کنید.

هولوگرام ها تصاویر سه بعدی هستند ولی چاپگرهای کارت فقط قادر به چاپ تصاویر دو بعدی هستند. بنابراین قابلیت چاپ آن را ندارند و باید از دستگاه چاپ هولوگرام استفاده نمود. برای برطرف نمودن این محدویت می توان از لایه های هولوگرافی از پیش چاپ شده استفاده نمود. این لایه ها نوارهای باریکی هستند که توسط چاپگرهای چند لایی در کارت های پی وی سی تعبیه شده اند. سفارش و خرید راحت چاپ هولوگرام با تحویل فوری در تهران و ارسال به تمام شهرها با قیمت ارزان از ما بخواهید.

اگر شخص دیگری درخواست چاپ هولوگرام با این مشخصات را داشته باشد، سازمان های ناظر از این اقدام جلوگیری می کنند. شما می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری، کلیه سفارشات خود را بصورت آنلاین ثبت نمایید. برای دریافت مشاوره چاپ کارت PVC و ثبت سریع سفارش چاپ هولوگرام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید درخواست خود را در تلگرام یا واتساپ به شماره ۰۹۱۲۹۴۰۷۰۱۷ ارسال بفرمایید.

ادغام هولوگرافی با واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مختلط (MR)، امکان‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با استفاده از این تکنولوژی، هولوگرام‌ها به صورت واقعیتی در محیط‌های واقعی پخش می‌شوند و تجربه‌ی بصری به‌طور کامل به محیط اطراف تطبیق داده می‌شود. این تکنولوژی، در عرصه‌های مختلفی از جمله آموزش، سفر و طراحی صنعتی به کار می‌رود.

در حال حاضر ، اکثر نمایشگرهای با درجه مصرف مناسب ، فقط روشنایی را تعدیل می کنند ، اگرچه در صورت استفاده گسترده ، نمایشگرهای تعدیل کننده فاز کاهش می یابد. اولین بار در اواسط دهه 1900 ساخته شد ، هولوگرام های اولیه به صورت نوری ثبت شدند. این امر مستلزم تقسیم یک پرتوی لیزر است ، با نیمی از پرتو برای روشن کردن موضوع و نیمی دیگر به عنوان مرجع برای فاز امواج نور استفاده می شود. تصاویر به دست آمده ساکن بودند ، بنابراین نمی توانستند حرکت را ضبط کنند.

مجتمع چاپ سیناپکینگ، به عنوان بهترین مرکز برای چاپ هولوگرام در ایران به مشتریان کمک می کند تا باکیفیت ترین و مطمئن ترین برچسب های امنیتی را همراه با ویژگی های سفارشی برای کسب وکار خود ایجاد کنند. بهترین برچسب ها، هم از لحاظ امنیت هم از لحاظ زیبایی از بالاترین سطح کیفیت برخوردار هستند. در ساخت برچسب هایی با خاصیت امنیتی بالا، باید از تجهیزاتی استفاده شود که امکان کپی یا جعل کردن آنها را به حداقل برساند. برای مثال تصاویر آنها باید عمق و اختلاف منظر را نشان دهد و به طور مداوم در زاویه های دید مختلف تغییر کند. هولوگرام ها، برچسب هایی با طراحی خاص امنیتی هستند که به صورت یک نشانه تصویری دو یا سه بعدی به وسیله تکنولوژی هولوگرافی و با استفاده از لیزر ایجاد می شوند. این محصولات در بیشتر موارد، برای اهداف امنیتی و تأیید اصالت یک محصول به کار می روند اما کاربردهای غیر امنیتی نیز دارند.

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما
محتوا در این سایت توسط هوش مصنوعی و بر اساس اطلاعات اینترنتی تولید می‌شود و ما هیچ گارانتی‌ای برای دقت آن نمی‌دهیم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.