هواشناسی 28 سپتامبر در کدام مناطق باران می بارد؟


آفتاب نیوز :

صدیق ضیائیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، درباره وضعیت جوی کشور اظهار کرد: روز سه شنبه (28 شهریور ماه) در گیلان، مازندران، اردبیل و برخی مناطق گلستان، شمال آذربایجان شرقی، برخی از خراسان شمالی باران بارید. . در ارتفاعات مرکزی و شرقی البرز، در ارتفاعات مرکزی و جنوبی کرمان، در شمال و شرق کوه های خورمزگان بارش باران و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گرد و خاک پیش بینی می شود.

وی افزود: روز چهارشنبه (29 شهریور ماه) در اردبیل، گیلون و مازندران بارش پراکنده و در ارتفاعات شرق استان تهران، ارتفاعات مرکزی کرمان و ارتفاعات شمالی هرمزگان بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود. انتظار می رود. انتظار می رود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی ادامه داد: پنجشنبه (9 شهریور) در شمال آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلون، مازندران، جمعه (31 شهریور) در اردبیل، ارتفاعات آذربایجان شرقی، مازندران. و شنبه (1 مهر) در ارتفاعات مرکزی البرز بارش پراکنده پیش بینی می شود.

وی افزود: طی پنج روز آینده وزش باد شدید در شرق و شمال شرق کشور به مدت چند ساعت و در مناطق غبارآلود وجود دارد.

ضیائیان پس از آن گفت: از روز چهارشنبه تا پایان هفته دمای نسبتا بالایی در استان های شمال غرب و سواحل خزر مشاهده می شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی درباره وضعیت جوی دو روز آینده تهران نیز اظهار داشت: فردا چهارشنبه (8 شهریور) هوای تهران کمی ابری، بعد از ظهر دوم پیش بینی می شود. وزش باد بیشتر و گاهی وزش باد شدید با بیشینه دما حداقل 19 و حداکثر دمای هوا 29 درجه و در روز پنجشنبه (30 شهریور) صاف و ابری و در بعدازظهر وزش باد با حداقل دمای 18 درجه افزایش می یابد. . درجه و حداکثر دما 28 درجه است.

ضیائیان در پایان گفت: امروز و فردا (7 و 9 شهریور) در اهواز گرم ترین 43 و 42 درجه و شهرکرد سردترین 5 و 4 درجه است.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما